duminică, 30 ianuarie 2011

Iar Valentine's Day???


Mai sunt cateva zile si iar va incepe nebunia legata de Ziua Indragostitilor. Inimioare de plus,ursuleti care canta melodii despre iubire, reclame TV de genul "De Ziua Indragostitilor fa-i o bucurie si cumpara-i produsul X sau invit-o sa luati cina la restaurantul Y". La liceu, la facultate, in baruri sau in mijloacele de transport public, fetele se vor intreba insistent: "Fata, tu ce ii cumperi prietenului tau?", iar dupa minunata zi se vor intreba: "Fata, tu ce ai primit de Valentine's Day?" Urat! Nu-mi place toata agitatia asta absurda. Nu am nimic impotriva iubirii, sa nu credeti ca sunt o frustrata si de asta vorbesc asa. Nu-mi place pentru ca se exagereaza foarte mult in perioada asta si ma obosesc toate inimioarele made in China agatate in vitrinele magazinelor, ma enerveaza ca nu sunt cadouri date neaparat din suflet, ci mai mult din obligatie si nu inteleg de ce se agita lumea atat de mult pentru o sarbatoare pe care am imprumutat-o doar de cativa ani?

Am spus ca nu sunt cadouri date neaparat din suflet, ci mai mult din obligatie. Sustin acest lucru pentru ca am auzit foarte multe persoane spunand ca nu stiu ce sa cumpere, ca nu au chef sa se duca la cumparaturi, ca urasc sarbatoarea asta, ca nu sunt firi romantice si ca ii enerveaza ca trebuie sa sarbatoreasca Valentine's Day.Nu cred ca ar trebui sa fim conditionati de o sarbatoare ca sa ne cumparam cadouri sau sa ne aratam dragostea fata de partener, iar cei carora nu le place Valentine's Day ar trebui sa vorbeasca cu partenerii lor si sa nu mai dea cadouri din obligatie. In cuplu cadourile ar trebui sa se dea din inima si nu doar cu ocazia unor sarbatori.

Un comentariu:

  1. AGREE!! bine punctat, jur se exagereaza... e obositor de`a dreptu. Nu sunt frustrata doar ca nu cred ca "love is all we need" ... nu imi place Valentine`s ,ma irita chiar.Nu poti intra intr-un bar fara nu sa te lovesti de baloane in forma de inima, cupidoni pe meniu si servetele roz... Pfff chiar vine din nou:(

    RăspundețiȘtergere