marți, 19 aprilie 2011

Cum ni s-ar schimba viata daca am afla ca nu suntem singuri in Univers?


Oare cum am reactiona daca maine ar aparea la TV un reprezentant al NASA si ne-ar spune ca extraterestrii exista si ca ne viziteaza din cand in cand. In prima faza cu siguranta s-ar crea panica, toata lumea ar fi disperata si s-ar intreba ce se va intampla cu omenirea. Apoi s-ar calma pentru ca daca extraterestrii exista de atatia ani si nu ne-au facut nimic, de ce ne-ar face acum? Cred ca daca am afla ca nu suntem singuri in Univers nu ni s-ar schimba prea mult viata, doar am fi mult mai informati. Cand spun ca nu ni s-ar schimba viata ma refer la noi, oamenii de rand, pentru ca la nivel mai inalt sunt sigura ca acest lucru are o importanta foarte mare. Cu siguranta am deveni mai constienti de lumea in care traim si de faptul ca sunt multe lucruri pe care nu le cunoastem. Dar atat, viata nu ni s-ar schimba. Tot am merge in fiecare zi la serviciu sau la scoala, ne-am enerva ca nu avem loc de parcare, ca nu avem bani sa ne facem cumparaturile s.a..



Am vazut un documentar care spunea ca e posibil ca zeii din Antichitate sa fi fost de fapt extraterestri. Ca poate oamenii din Antichitate au vazut extraterestri, dar i-au numit zei. Poate i-au vazut "coborand" din cer, au vazut ca arata diferit, ca au o tehnologie avansata si au realizat ca le sunt superiori, de aceea ii venerau. Dar asta ar insemna ca extraterestrii sunt frumosi pentru ca in toate operele din perioada respectiva se spune ca zeii sunt foarte frumosi. Deci, ar trebui sa uitam de imaginea omuletului de 1, 5 m, gri (sau verde), cu ochii mari, cu trei degete la mana, iar in unele reprezentari din trecut, fara gura si cu o lumina aproape orbitoare in jurul capului. Eu zic sa ramanem totusi la imaginea deja consacrata a omuletului verde si sa ne imbracam in fiecare noapte cu cele mai frumoase pijamale pentru ca nu se stie niciodata cand ne vor vizita extraterestrii.

3 comentarii:

  1. Eu cred ca nu suntem singuri in univers. Nu m-ar mira sa aflu ca exista dovezi (care nu se fac publice)ca am fost vizitati de extraterestri si nici daca as afla ca omuletii verzi sau gri exista, dar nu stiu dece sa ma sperii de ei.
    Eu cred ca ar trebui sa fie ei mai speriati de noi. Daca ar veni in vizita si ne-ar cerceta au toate sansele sa fie capturati si disecati de "oamenii nostri de stiinta" pentru a le afla "secretele" ...
    Cati pot ajunge odata pe pamant ca sa ne faca rau?
    Dar daca sunt deja printre noi, luat infatisare umana si acum au posturi importante in administratia mondiala, detin banci, averi uriase si control ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit undeva ca NASA stie de vizitele extraterestrilor si ca le faciliteaza aterizarile in zone bine pazite si ferite de ochii lumii. In alt articol am citit ca Neil Amstrong (Apollo 11)a anuntat baza de control ca doua obiecte mari si misterioase ii supraveghea dupa ce au aselenizat in apropiere de modul. Dar acest mesaj nu a fost niciodata auzit de public pentru ca NASA l-a cenzurat.Dupa spusele celebrului astronaut extraterestrii au o baza pe Luna si noi, oamenii, am fost avertizati sa nu ne apropiem de Luna. Nu stiu daca aceste informatii sunt adevarate, dar daca sunt inseamna ca extraterestrii exista si sunt inofensivi pentru ca altfel ne-ar fi facut de mult timp rau, deoarece, se pare ca au avut foarte multe ocazii sa o faca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am vazut pe internet conferinta unuia din astronautii care au fost pe luna (dar parca nu Amstrong) care spunea ca a vazut acolo o aeronava. Spunea ca ei au raportat asta pe pamant dar NASA nu a facut public raportul. Totusi eu parca nu as crede... Parca mai usor as crede ca nici n-au fost pe luna decat ca acolo au vazut o astronava....
    Extraterestri pot exista ... poate ne-au vizitat, dar nu cred ca farfuriile zburatoare sunt extraterestre.

    RăspundețiȘtergere