duminică, 29 martie 2009

Despre mine...


Maine iar este luni...iar cursuri,iar ma trezesc la 5:30! De ce asa devreme? Pentru ca am o mare problema,imi place somnul si ma trezesc greu. Imi setez alarma la 5:30 si ii dau amanare pana la 6. Ce fericita as fi daca as avea toate cursurile de la 12! Desi...cred ca nici atunci nu as ajunge de la inceputul cursului pentru ca nu pot sa fiu punctuala. Chiar zilele trecute am completat un CV si am pus la calitati ca sunt punctuala. Eu,cea care am intarzaiat si la bac!

Prietenii ma cunosc,de aceea,cand trebuie sa plecam undeva ma mint si imi spun sa fiu gata cu o jumatate de ora inainte fata de ora pe care au stabilit-o. Deci va dati seama ce chin este pentru mine cand am cursuri de la 8. Evident,intru dupa profesor. Imi este rusine,dar chiar nu pot sa ajung la timp!!! Si in plus,fac naveta,deci mai pierd timp si pe drum.

Naveta...un alt lucru "minunat" din viata mea de studenta. Desi imi place sa glumesc si sa spun ca in fiecare zi ma aduce la facultate un Mercedes(maxi-taxi este un Mercedes Sprinter),realitatea este cruda...Mi se pare ingrozitor sa faci naveta! Trebuie sa respiri acelasi aer cu babe,nespalati si betivi. Nu poti niciodata sa deschizi geamul ca sa mai intre putin aer curat pentru ca sigur auzi o cucoana spunand:"Inchide geamul pentru ca ma doare capul". Si pe mine ma doare sufletul sa respir intr-un spatiu atat de mic in care sunt 16 oameni pe scaune si inca16 in picioare. Cel mai rau este cand fac parte din cei 16 in picioare! Dar gata,nu ma mai plang,astept sa imi iau permisul si poate scap de aceasta problema. Sau nu...daca ar fi sa il intreb pe tata,pentru ca nu suporta sa ii conduca altcineva masina.

3 comentarii:

  1. Imi place tare articolul tau...Eu una nu fac naveta, dar cred ca e groaznic;te cred.In schimb,dau si eu amanare la alarma in fiecare dimineata!poop

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Roxana!
    Bun articol!ai dreptate....trezitul dimineata este o problema,chiar una MARE...stii, si eu am o prietena care-i in aceiasi situatie ,deci te-nteleg si pe tine si pe prietenii tai...continua sa scrii ca o faci bine si sa stii ca-ti apreciez sinceritatea...lucru fooooarte rar intalnit la un jurnalist!pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!....Mi-ai amintit de anii de liceu,cand mergeam cu prietenele la "shopping" cu acelasi "Mercedes",cu aceleasi "miresme" si cucoane cu narile infundate....LUUUME INCA NU A SECAT PAMANTUL SI NICI ANTIPERSPIRANTELE N-AU DISPARUT DE PE RAFTURILE HIPERMARKET-URILOR....(APEL UMANITAR)
    MULTE "SUCCESURI" IN CARIERA DE JURNALIST!

    RăspundețiȘtergere