duminică, 17 mai 2009

Cros studentesc


Joi am participat la un cros studentesc... Nu am facut acest lucru pentru ca sunt o mare iubitoare de sport, ci pentru ca acesta a fost examenul la educatie fizica. Crosul a inceput la ora 9:00 si s-a desfasurat in padurea Trivale. Au participat aproximativ 100 de studenti.


Credeam despre mine ca sunt oarecum in forma si ca nu imi va fi greu sa alerg putin. M-am inselat! Am crezut ca mor alergand! Dupa 2 minute voiam sa ma opresc, sa ma pun pe marginea drumului si sa ma odihnesc. Dar daca renuntam la cros trebuia sa pregatesc un dans artistic( gen Dansez pentru tine) pentru a promova examenul. Decat sa ma costumez si sa imi etalez talentul de dansatoare, am zis mai bine sa mor in natura!


Am terminat pe locul 39 (din aproximativ 70 de fete, baietii au alergat separat). A doua zi bineinteles ca am avut febra musculara, dar nu imi pare rau ca am participat la cros. Mai mult, mi-ar placea sa mai am parte de astfel de experiente, oarecum impuse, pentru ca numai asa reusesc sa fac sport.


Locul 3 a fost ocupat de colega mea, Giorgiana Mares(nu i-am gresit numele, asa o cheama), care ar fi putut iesi pe primul loc daca nu ar fi avut probleme cu sireturile de la adidasi :) . Numele fetelor care au ocupat primele doua locuri nu le stiu.

Un comentariu: