luni, 8 iunie 2009

Pe cine am trimis in Parlamentul European?!



























Romanii, desi in numar mic( doar 27,21 %), au votat duminica, 7 iunie, cei 33 de europarlamentari care ne vor reprezenta de acum la Bruxelles si Strasbourg. 11 social-democrati, 10 democrat-liberali, cinci liberali, trei membri ai PRM, trei maghiari si candidatul independent, Elena Basescu. Puteti afla mai multe informatii despre acestia aici.

Nu voi comenta foarte mult rezultatele si nici candidatii. Voi spune doar atat: imi este rusine pentru ca voi fi reprezentata in Parlamentul European de oameni ca Elena Basescu sau Gigi Becali! Cand am decazut atat de mult ca popor si am ajuns sa votam astfel de oameni? Ei nu vorbesc limba romana corect, dar ii trimitem sa vorbeasca in engleza! Cum ne vor apara ei interesele, daca nu vor intelege nimic din ce vorbesc ceilalti? Nu ne ajungea ca toti strainii radeau de noi spunand ca suntem niste hoti, criminali, tigani, acum vor spune si ca suntem analfabeti...

Bineinteles ca nici ceilalti 31 de europarlamentari nu sunt mai buni. Inainte de alegeri, un ziar (nu i-am retinut numele) le-a facut candidatilor "o gluma" pentru a vedea cat de bine vorbesc limba engleza. Reprterul, care vorbea in engleza, a spus ca este de la un ziar strain si ca vrea sa la puna cateva intrebari in legatura cu alegerile. Majoritatea au inchis telefonul imediat, inventand tot felul de scuze, dar de fapt nu intelegeau nimic din ce spunea ziaristul. Astfel de oameni vor sta 5 ani la Bruxelles, primind lunar aproape 7 ooo de euro.

Acum toata lumea se cearta la televizor spunand ca rezultatul alegerilor a fost alterat de frauda. Printre primii care au spus acest lucru a fost, bineinteles, C.T. Vadim! El oricum vede peste tot frauda, asa ca multi poate nu i-au dat atentie, dar de data aceasta se pare ca sunt mai multi care spun acest lucru. Printe acestia, membri ai partidului PNL, jurnalisti s.a.

Dupa fiecare alegeri raman cu un gust amar pentru ca imi dau seama ca la conducerea tarii nu este niciun om de valoare, niciunul care sa merite cu adevarat votul nostru! De ce sa ma mai duc la vot, daca nu am pe cine vota?

Sursa imagine: www.financiarul.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu