joi, 25 iunie 2009

Promovarea prostiei prin intermediul emisiunilor


Butonez telecomanda de o jumatate de ora si nu am gasit nimic interesant. Se poate asa ceva? Oamenii ca Diaconescu si Lazarus ar trebui sa fie interzisi. Cel mai tare ma dispera Lazarus! Se crede atat de inteligent(poate chiar e!) si este atat de mandru de el si de faptul ca a citit 1000 de carti, dar in emisiunea lui aduce numai oameni vulgari si prost crescuti. De la un om cult te-ai astepta sa intre in contact cu oameni la fel de culti. Invitatii lui Lazarus sunt Nikita, Magda Ciumac, Sexy Braileanca etc., adica oamenii care apareau frecvent la Diaconescu.

Din curiozitate m-am uitat intr-o noapte la emisiunea lui. Credeam ca este o emisiune serioasa, bazata mai mult pe anchete(stiu ca lui Lazarus ii placea sa faca pe detectivul, desi era penibil), dar de fapt este tot un fel de Diaconescu in direct, adica pune tot felul de titluri pe ecran, face dezvaluiri socante, senzationale etc, gen: Diaconescu a platit o dansatoare (Pamela, daca am retinut bine) sa faca sex cu el. Cand am vazut titlul acesta, am dat pe Otv, ca sa vad replica! Acolo, alt titlu senzational! Amantii Lazarus si Pamela vor spune ca Diaconescu a platit-o...bla, bla, bla. Adica cei doi se cearta cu ajutorul titlurilor senzationale.

Prin intermediul unor astfel de oameni se promoveaza prostia si se incurajeaza mahalagismul. Multi imi vor spune sa schimb programul daca nu imi place, si asa fac, dar voiam doar sa spun ca nu mai suport sa vad mereu astfel de emisiuni. Dupa amiaza este Acces direct, care la inceput parea o emisiune ok, dar acum... Seara incep senzationalii...Ingrozitor!

Eu nu cred faza cu asta cere publicul roman! Se pot face emisiuni care sa aiba rating si fara povestile de viata ale unor oameni inculti. Astfel de emisiuni au audienta pentru ca nu ai la ce sa te uiti si atunci esti oarecum obligat sa le privesti. Intr-adevar, uneori te uiti ca sa razi de prostia altora, dar razi o data, de doua ori, dar este suficient. Adica nu trebuie sa se faca astfel de emisiuni zilnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu